Concepció de la pàgina:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

dilluns, 10 de maig de 2010

Sempre Mentre Avui Sigui Demà

Massejo els teus peus, la pell fina i freda 
Em sents bullint en el teu cos, em demanes 
Que et cuidi, sempre, sempre 
I et contesto que si, ara i sempre 
Assec el que asseguis o sents el que assec(?) 


I em quedo a admirar la teva faça 
El teu rostre és la imatge que els meus somnis transformen en màgica 
La teva veu les paraules que les meves oïdes creen i que la meva ment es creu 
Les meves mans són en les teves mans desvari i bogeria 
I així existeixes tant quant desitjo el teu toc en mi 


Els meus ulls no saben si et veuen o deliren 
Jo vull escoltar, la teva veu, em diu més del que dius: També vull 
També et necessito 


La teva absència és només un moment de realitat (que passa) 
Assec més enllà del teu cos, més enllà de la teva ànima, i està ella, sempre 
Emplenant els buits, tocant els flancs de la meva ànima 


Et cuidaré 
Ah, si sabessis o mateix poguessis sentir 
Com t'assec 
Quan obro els ulls o els tanco 
O (et) viu o (et) somni. 
(Màrius d'Esbarzer.)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

 

BlogBlogs.Com.Br